Skor skobutik på nätet upp till 75% rabatt på fler designer mode skor som stövlar

 
Hem >  Frakt & Returer

Frakt & Returer

leveranstid
Objekt ska sänds ut två till tre dagar efter mottagen beställning. Vanligtvis kan du ta ca 3-7 arbetsdagar för leverans, beroende på de olika leveranssystem som du väljer. Observera att vissa order går igenom vår bedrägeri avdelning. Om din beställning är vald, kommer att meddelas och din order kan fördröjas med ytterligare 3 arbetsdagar. Vi är inte ansvariga för fel eller obeställbara adresser. Se till att din leveransadress är korrekt och levereras.

order spårning
De tillåter oss att spåra din beställning med ett klick. Om transporten bekräftas får du ett spårningsnummer i din e-postbekräftelse. Vi utesluter inte möjligheten att våra produkter kan läcka i vår lokala lager. I det här fallet, förbehåller vi oss rätten att leverera produkter från Hong Kong utan extra kostnad.

Vad jag bad om fraktkostnad?
Fraktkostnaderna varierar kraftigt beroende på värdet av material och utförande av pjäsen och dess slutdestination för sändningen. Fraktkostnader är tydligt skriven i beskrivningen av varje objekt och är inte förhandlingsbara. Vänligen överväga detta när du gör din beställning.

Hur kan jag presentera min post?
Vi skickar ditt köp före utgången av nästa arbetsdag efter utcheckning. Vi vill skicka ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer så att du kan kontrollera förloppet för din leverans på webbplatsen för bäraren.

Vad ska jag göra om min transporten anländer?
Det kan ta upp till 10 arbetsdagar för ditt objekt som ska levereras. Om det fortfarande inte kommer fram, ber vi dig. "Kontakta oss" på hemsidan Vi kommer att svara så snart som möjligt.

Hur gör jag sänder objekt till en annan adress?
Under vår kassan där du vill ditt köp levereras. Kan din faktureringsadress kreditkort. Du kan använda alla fartyg adress.

fraktkostnader
www.cmkab.se din fulla belåtenhet är vår prioritet för långsiktiga affärer mellan oss, erbjuder vi en retur och anvisningar för bytet. Innan du bestämmer dig för att returnera varorna, kontakta för att diskutera oss via e-post problemet. För det mesta vi inte kan problemet genom att lösa tekniskt stöd och behöver inte skicka något tillbaka.

Back